Relacje inwestorskie to wzajemnie korzystny proces dwustronnej komunikacji spółki z inwestorami i ich środowiskiem opiniotwórczym. Główne cele tej działalności to informowanie inwestorów o działalności spółki, budowanie zaufania, obniżenie kosztu kapitału i osiągnięcie pełnej wyceny spółki.
Autor w kolejnych rozdziałach podejmuje kwestie dotyczące:
• genezy, rozwoju i celów relacji inwestorskich,
• ujawniania informacji,
• adresatów relacji inwestorskich,
• form komunikowania się spółki z otoczeniem inwestorskim.
Książka jest podręcznikiem dla studentów do przedmiotów: relacje inwestorskie, public relations, sprawozdawczość giełdowa, funkcjonowanie spółki akcyjnej na giełdzie. Jest także cennym źródłem informacji dla osób zajmujących się relacjami inwestorskimi w spółkach, doradców oraz dla pracowników instytucji związanych z funkcjonowaniem rynku kapitałowego.
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.