księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne         Naukowe PWN          69.00zł   55.20zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób.

Żeby ten cel osiągnąć należy poznać metody, techniki, procesy i dobre praktyki oraz umiejętnie zastosować je we własnej działalności. Dzięki licznym przykładom zaczerpniętym z polskich przedsiębiorstw oraz dobrym poradom autora ten cel został w pełni zrealizowany.

Autor omawia modne obecnie metody zarządzania, takie jak lean management – dostosowanie przedsiębiorstwa do warunków panujących w otoczeniu przez racjonalizację działań i struktur, kaizen – ciągłe udoskonalanie procesów dzięki wszystkim pracownikom firmy. Prezentuje również filozofię six sigma. Dużą zaletą książki jest to, że autor opiera się w swoich rozważaniach na przykładach z polskich przedsiębiorstw co zwiększa praktyczny charakter publikacji.

Spis treści:

Część I. Sprawność, strategie i praktyki sprawnego działania

Rozdział 1. Sprawność działań i procesów
1.1. Sprawność jako ogólna kategoria oceny działań
1.2. Mierniki sprawości działań i procesów
1.3. Kluczowe eskaxniki sprawności

Rozdział 2. Strategie i praktyki sprawnego działania
2.1. Źródła strategii i praktyk sprawnego działania
2.2 Staregie spranego działania: TQM, Kaizen, Lean Manufacturing, Six Sigma, TOC
2.3. Praktyki sprawnego działania

Część II. Strategie i praktyki sprawanego działania w zapewnianiu, sterowaniu i doskonaleniu

Rozdział 3. Zapewnianie. Planowanie i organizowanie warunków so spełniania wymagań
3.1. Budowanie zaufania
3.2. Cele i Wartości - określanie tożsamości przedsiębiorstwa
3.3. Ludzie - kluczowy zasób
3.4. Produkty - narzędzia konkurowania
3.5. Dostawcy -zewnętrzne oddziały przedsiębiorstwa
3.6. Technologia i organizacja procesów produkcyjnych
3.7. Praktyki zapeniania dostepności zasobów
3.8. Zarządzanie jakością - zapewnienie spójności

Rozdział 4. Sterowanie. Spełnianie wymagań
4.1. Spełnianie wymagań i utrzymywanie warunków
4.2. Kontrola - pozyskiwanie danych do sterowania
4.3. Obwody sterowania w praktyce

Rozdział 5. Doskonalenie. Zwiększanie zdolności do spełniania wymagań
5.1. Doskonalenie - sztuka zauważania i wykorzystywania okazji
5.2 Narzędzia i metody doskonalenia
5.3. Studia przypadków
5.4. Wybór i ocena efektywności projektów


Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.