księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Projektowanie produktu         Naukowe PWN          89.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Richard Morris

ISBN: 978-83-01-15913-9

Ilość stron: 192

Data wydania: 05/2009

Książka zawiera kluczowe zagadnienia na temat projektowania produktu – od poszukiwania i źródeł pomysłów, poprzez analizę ludzkich potrzeb i tendencji rynkowych aż po dobracowanie koncepcji i realizację konkretnych projektów.

Omawia też wytwarzanie produktu na etapie produkcyjnym i marketingowe przygotowanie do sprzedaży.

Książka ukazuje wzornictwo z różnej perspektywy, jako dziedzinę interdyscyplinarną, wymagającą od twórcy koncepcji przedmiotu nie tylko wyobraźni i umiejętności plastycznych. Projektant musi wykazywać się znajomością różnorodnych technologii oraz zmysłem społecznym i ekonomicznym.

Książka jest bogato ilustrowana, zawiera przykłady prac projektantów z dziedziny wzornictwa, zarówno ekskluzywnych produktów jak i przedmiotów codziennego użytku.

Rozdziały:

1. Skąd się biorą pomysły?
1.1. Wyobraźnia
1.2. Analiza przypadku: Wayne Hemingway
1.3. Ludzkie potrzeby
1.4. Analiza przypadku: Matthew White
1.5. Podsumowanie

2. Specyfikacja produktu
2.1. Określanie potrzeb
2.2. Analiza przypadku: Emmanuel Laffon de Mazieres
2.3. Tendencje rynkowe
2.4. Analiza przypadku: Luigi Colani
2.5. Wymagania stawiane produktom
2.6. Analiza przypadku: Jonathan Ive
2.7. Podsumowanie

3. Praca nad projektem
3.1. Zaspokajanie potrzeb
3.2. Analiza przypadku: Droog
3.3. Dopracowanie koncepcji
3.4. Analiza przypadku: Josef Cadek
3.5. Funkcjonalność
3.6. Analiza przypadku: d3o
3.7. Podsumowanie

4. Produkcja
4.1. Optymalizacja produkcji
4.2. Analiza przypadku: Tom Dixon
4.3. Wytwarzanie
4.4. Analiza przypadku: Assa Ashuach
4.5. Organizacja produkcji
4.6. Analiza przypadku: Salter Housewares
4.7. Podsumowanie

5. Rynek
5.1. Przygotowanie do sprzedaży
5.2. Analiza przypadku: Sir James Dyson
5.3. Marketing
5.4. Analiza przypadku: Vertu
5.5. Podsumowanie
5.6. Wnioski
5.7. Źródła niewymienione w tekście
5.8. Podziękowania

6. Etyka zawodowa


Projektowanie produktu

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.