księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Systemy zarządzania jakością w małych i średnich firmach Vademecum menedżera jakości         WNT          30.45zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Stanisław Ziółkowski

ISBN: 978-83-204-3363-0

Ilość stron: 148

Data wydania: 11/2007

Zawiera CD

W większości dotychczasowych publikacji poświęconych systemom zarządzania jakością (SZJ), które pojawiły się na rynku polskim, aspekty praktyczne związane z procesem wdrażania i certyfikowania tych systemów są poruszane raczej pobieżnie.

Autor niniejszej książki, po latach bardzo intensywnych doświadczeń w zakresie opracowywania, wdrażania i prowadzenia systemów zarządzania jakością oraz HCCP w małych i średnich firmach, postanowił podzielić się z czytelnikami swoimi doświadczeniami. W przystępnej i skondensowanej formie przedstawił te informacje, których brak początkowo sam odczuwał mimo ukończenia odpowiednich kursów i zdobycia potrzebnych certyfikatów.

Książka "Systemy zarządzania jakością w małych i średnich firmach Vademecum menedżera jakości" składa się ze zwięzłej części teoretycznej oraz płyty CD z nadającą się do kopiowania oraz uniwersalnej adaptacji dokumentacją systemu zarządzania jakością, wzorami formularzy i przykładami zapisów. Na płycie znajdują się także informacje na temat akredytowanych jednostek certyfikujących.

Książka jest przeznaczona dla właścicieli i kadry kierowniczej małych i średnich firm, specjalistów zajmujących się opracowywaniem, wdrażaniem i nadzorowaniem SZJ, słuchaczy kursów z zakresu SZJ kończących się uzyskaniem certyfikatu, a także dla studentów kierunku zarządzanie.

Rozdziały:

CZĘŚĆ 1. Wprowadzenie
1.1. Wprowadzenie do problematyki zarządzania jakością
1.2. Geneza norm ISO serii 9000
1.3. Struktura i charakterystyka rodziny norm ISO 9000:2000
1.4. Kluczowe cele jakościowe
1.5. Podejście procesowe
1.6. Podstawowe zasady zarządzania jakością
1.7. Wymagana przez normy dokumentacja systemu zarządzania jakością
1.8. Specyfika oraz problemy małych i średnich firm w okresie głębokiej transformacji gospodarczej i globalizacji rynku

CZĘŚĆ 2. Planowanie i realizacja systemu zarządzania jakością
2.1. Planowanie procesów opracowania i wdrożenia systemu zarządzania jakością
2.2. Szkolenia niezbędne do wdrożenia i realizacji systemu zarządzania jakością
2.3. Udokumentowanie systemu i transformacja organizacyjna firmy związana z wdrożeniem systemu ządzania jakością
2.4. Transformacja infrastruktury firmy związana z wdrożeniem systemu zarządzania jakością
2.5. Badania i monitorowanie systemu oraz objętych systemem procesów produkcyjnych w celu  nadzorowania ich zgodności z wymaganiami klientów i normy ISO 9001:2000
2.6. Badania satysfakcji klientów
2.7. Badania satysfakcji pracowników, doskonalenie kadry
2.8. Analiza i minimalizacja kosztów związanych z opracowaniem, wdrożeniem i utrzymaniem systemu zarządzania jakością

CZĘŚĆ 3. Certyfikacja systemu zarządzania jakością
3.1. Certyfikacja i audity certyfikacyjne
3.2. Koszty certyfikacji
3.3. Wybór instytucji certyfikującej
3.4. Przygotowanie firmy do auditu oraz działania poauditowe

Bibliografia
Słownik pojęć i terminów specjalistycznych
Atlas struktur procesów nadzorowanych przez system zarządzania jakością
Skorowidz


Systemy zarządzania jakością w małych i średnich firmach Vademecum menedżera jakości

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.