księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie         WNT          39.00zł   31.59zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F.

ISBN: 83-204-2966-8

Ilość stron: 412

Data wydania: 2005

W książce w sposób kompleksowy przedstawiono aktualne zagadnienia dotyczące teoretycznego i praktycznego zastosowania systemów zarządzania jakością w przetwórstwie żywności w ujęciu technologiczno-menedżerskim.

W kolejnych rozdziałach przedstawiono wiadomości na temat jakości żywności, zarządzania jakością oraz jej projektowania, kontroli, doskonalenia i sposobu zapewniania. Bardzo przystępnie podano nową wersję norm ISO 9000:2000. Zwrócono uwagę na obecne tendencje wiedzy o zarządzaniu jakością w pozyskiwaniu i przetwórstwie żywności.
Jest to podręcznik dla studentów uczelni rolniczych, ekonomicznych i uniwersytetów, pracowników naukowych tychże uczelni, a także dla kadry inżynieryjno-technicznej przemysłu spożywczego oraz pracowników inspekcji sanitarnych (WIS, Sanepid).

Rozdziały:
 
1. Wprowadzenie: zarządzanie jakością żywności
1.1. Jakość żywności
1.2. Jakość i osiąganie zysku
1.3. Podejście technologiczno-menedżerskie
1.4. Łańcuch żywnościowy
1.5. Badania nad zarządzaniem jakością żywności

2. Jakość żywności
2.1. Definicje i pojęcia jakości
2.2. Cechy jakościowe żywności
2.3. Czynniki oddziałujące na cechy fizyczne produktu w łańcuchu rolno-spożywczym
2.4. Wymagania prawne dotyczące jakości produktów rolno-spożywczych

3. Zarządzanie jakością
3.1. Funkcje zarządzania i podejmowanie decyzji
3.2. Historyczne podstawy zarządzania jakością
3.3. Zarządzanie jakością: planowanie i kontrola
3.4. Zarządzanie jakością: kierownictwo
3.5. Zarządzanie jakością: organizowanie
3.6. Łańcuch zarządzania

4. Projektowanie jakości
4.1. Proces projektowania
4.2. Rozwój produktu
4.3. Projektowanie procesu
4.4. Zarządzanie projektem zorientowane na klienta
4.5. Projekt interdyscyplinarny
4.6. Zarządzanie procesem projektowania
4.7. Projektowanie jakości w przemyśle żywnościowym

5. Kontrola jakości
5.1. Proces kontroli jakości w produkcji rolno-spożywczej
5.2. Metody i techniki pomiarów stosowane w kontroli jakości
5.3. Kontrola jakości i osiągnięcia przedsiębiorstwa
5.4. Zarządzanie procesem kontroli
5.5. Kontrola jakości w przemyśle żywnościowym

6. Doskonalenie jakości
6.1. Proces doskonalenia
6.2. Guru jakości o doskonaleniu
6.3. Narzędzia doskonalenia jakości
6.4. Zarządzanie procesem doskonalenia jakości
6.5. Zmiana organizacyjna
6.6. Doskonalenie jakości w przemyśle żywnościowym

7. Zapewnienie jakości
7.1. Dobre praktyki (GP)
7.2. Analiza zagrożeń i krytyczne punkty kontroli (HACCP)
7.3. Serie ISO
7.4. Międzynarodowe i krajowe systemy jakości dla sektora rolno-spożywczego
7.5. Zarządzanie zapewnieniem jakości
7.6. Zapewnienie jakości w przemyśle żywnościowym

8. Polityka jakości oraz strategia biznesu
8.1. Zarządzanie strategiczne
8.2. Polityka jakości
8.3. Kompleksowe (totalne) zarządzanie jakością (Total Quality Management)
8.4. Układy strategiczne
8.5. Ocena polityki jakości
8.6. Polityka jakości w przemyśle żywnościowym

9. Perspektywy zarządzania jakością żywności
9.1. Dynamika rozwoju jakości żywności
9.2. Cele rozwojowe w zarządzaniu jakością żywności


Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.