księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Hoshin Kanri Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia Wydanie 2         Wolters Kluwer          99.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

David Huchins, opierając się na autorytecie największych japońskich guru, w książce Hoshin Kanri wskazuje drogę do sukcesu w konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Koncentruje się na tym, od czego wszystko się zaczyna - na stałym ulepszaniu przedsiębiorstwa od środka

Udziela odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
• Czym jest kompleksowe zarządzanie jakością Hoshin Kanri i jak je wdrożyć?
• Jak zorganizować w firmie koła jakości?
• Jak połączyć modele Six Sigma i Lean Manufacturing, aby utworzyć optymalne rozwiązanie?
• Co wynika z faktu, że pokonana w II wojnie światowej Japonia stała się potęgą gospodarczą?

Opowieść autora toczy się od określenia strategii zwycięzcy, poprzez wskazówki dotyczące przemyślanej taktyki, po opis codziennych wyzwań w pracy. Książka zawiera nie tylko praktyczne rady, lecz także studia przypadku największych światowych firm.

Spis treści:
1. Hoshin Kanri – ogólne informacje               25
2. Tworzenie wizji                      42
3. Strategia i taktyka                     52
4. Zasady dotyczące sił napędzających: Jak stać się szybkim, sprawnym, pełnym sił i głodnym sukcesów?       68
5. Od pomiaru sił napędzających do kluczowych wskaźników wydajności     80
6. Analiza porównawcza               88
7. Ustalanie priorytetowych kluczowych wskaźników wydajności i koszty niskiej jakości               104
8. Zarządzanie ryzykiem               122
9. Słabe punkty                       148
10. Rozlokowanie i kontrola Hoshin           164
11. Głos klienta                   185
12. Zarządzanie łańcuchem dostaw                200
13. Six Sigma                    207
14. Lean Manufacturing, czyli szczupłe zarządzanie produkcją 236
15. Analiza i przebudowa procesów                265
16. Zasady ciągłego doskonalenia            279
17. Koła jakości (działania doskonalące prowadzone przez małe grupy, np. koła jakości, grupy w ramach Kaizen, autonomiczne grupy zadaniowe, samozarządzające się grupy zadaniowe)                     299
18. Systemy zarządzania biznesem (audytowanie systemu Hoshin Kanri)            351
19. QFD, czyli rozwinięcie funkcji jakości         398
20. Edukacja                    421
21. Propozycje wskaźników wydajności          427
22. Plan wdroz˙enia Hoshin Kanri            444


Hoshin Kanri Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia Wydanie 2

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.