Autor: Dianna Podmoroff
ISBN: 978-83-7526-722-8
Ilość stron: 228
Data wydania: 05/2010
Twarda oprawa
Zaprezentowane tu proste, a zarazem skuteczne i innowacyjne rozwiązania oraz zaskakujące czasem, niekonwencjonalne metody są niezawodnym sposobem na zbudowanie organizacji, w której ludzie kochają pracować i lubią przebywać.
Pomogą ci sprawić, by twoja firma stała się takim miejscem i osiągnęła cenne korzyści, do których należą:
• Odbudowane morale pracowników, poczucia sensu własnej pracy i zadowolenia z niej.
• Poprawa wyników zawodowych - jakości pracy i osobistych osiągnięć.
• Lepsza praca zespołowa, większe zaufanie ludzi do siebie nawzajem i do firmy.
• Zwiększony poziom energii i odporności na stres u pracowników.
• Poprawa równowagi między życiem zawodowym a osobistym.
• Wzmożona kreatywność pracowników, entuzjazm i zaangażowanie.
• Poprawa jakości obsługi klientów oraz wykonywania usług.
• Zmniejszona absencja, wypalenie zawodowe i rotacja załogi.
• Większa wydajność i sprawniejsza organizacja pracy.
Ten ciekawy poradnik, pełen barwnych, wziętych z życia i sprawdzonych w praktyce przykładów skutecznych działań motywujących będzie cenną pomocą dla menedżerów różnych szczebli w poprawie wyników poszczególnych działów i całej firmy oraz źródłem inspiracji dla specjalistów zarządzania personelem.
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.