Web 2.0 - interaktywne i mobilne oblicze internetu - zmienia świat, stwarzając nowe zjawiska społeczne, wywołując demokratyczne rewolucje, budując i niszcząc fortuny. Czy Twoja firma jest przygotowana, aby w pełni korzystać z Web 2.0?
Czy jest otwarta na nowe trendy zarządzania, oparte na współpracy, innowacyjności i elastyczności? W jaki sposób wykorzystać media społeczne, narzędzia intranetowe, wiki, blogi do rozwoju komunikacji firmy i budowania trwałej przewagi konkurencyjnej? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce.
Autor niniejszej książki pracuje na prestiżowej uczelni technicznej Massachusetts Institute of Technology (MIT), gdzie zajmuje się badaniem wpływu technologii informacyjnych na świat biznesu. W 2008 r. znalazł się na 38. miejscu na liście 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze IT, publikowanej przez wydawnictwo Ziff-Davis, oraz wśród 50 najbardziej wpływowych osób w branży IT, wybranych przez magazyn "Baseline".
Andrew McAfee wykazuje się dużym zrozumieniem tego, jaką rolę odgrywa IT w tworzeniu najwyższej wartości dla klienta. Zaprezentowane w tej książce modele pomogą organizacjom osiągnąć maksymalną wartość inwestycji.
Rozdziały:
1. Wstęp
CZĘŚĆ I. FIRMA 2.0
2. Problemy i niewykorzystane szanse w pracy grupowej
Studium czterech przypadków
3. Web 2.0 i pojawienie się nowego
Historia, objaśnienie i definicja pojęcia Firmy 2.0
4. Nowe podejście do starych problemów
Trafić w dziesiątkę dzięki Firmie 2.0
5. Wyjątkowa wartość
Korzyści z Firmy 2.0
CZĘŚĆ II. OSIĄGNĄĆ SUKCES Z FIRMĄ 2.0
6. Tematy zastępcze i projekty długoterminowe
Trudności w trakcie wdrażania nowych narzędzi i zmiany podejść
7. Podążając głównym nurtem
Droga do sukcesu Firmy 2.0
8. Spojrzenie w przyszłość
Wizja, Klub Kłamców i zachowania według modelu 1 oraz 2
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.