księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy         Wolters Kluwer          69.00zł   51.75zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym.

Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:
• Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia?
• Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne?
• Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest?
• Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania?
• Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób?
• Co charakteryzuje geniusza biznesu?

Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.

"Geniusz polega na fuzji - na łączeniu skrajności w taki sposób, aby wspólnie tworzyły coś więcej niż tylko sumę części składowych. Tylko takie połączenia mogą doprowadzić do zbudowania inteligentniejszego i bardziej kreatywnego podejścia do biznesu. Tradycyjny biznes faworyzował zazwyczaj inteligencję kosztem wyobraźni - współczesna sytuacja wymaga odwrócenia tych proporcji".

Spis treści:
Inspiracja     11

CZĘŚĆ PIERWSZA. LEWA I PRAWA PÓŁKULA

Ścieżka 1. Szybki wzrost
Rozwój i przyspieszanie wzrostu firmy     25

Ścieżka 2. Bańki rynkowe
Największe możliwości w szybkim i nietrwałym świecie     57

Ścieżka 3. Przedsiębiorczy liderzy
Od mnichów i czarowników do liderów i menedżerów     77

CZĘŚĆ DRUGA. OD PRZYSZŁOŚCI KU PRZYSZŁOŚCI

Ścieżka 4. Rynki rozwojowe
Znajdowanie najlepszych rynków - dzisiaj i w przyszłości     99

Ścieżka 5. Mądrzejsze strategie
Kształtowanie przyszłości i nieuleganie wpływom     119

Ścieżka 6. Innowacja w biznesie
Patrzenie inaczej, robienie inaczej     141

CZĘŚĆ TRZECIA. Z ZEWNĄTRZ I OD WEWNĄTRZ

Ścieżka 7. Siła konsumenta
Biznes na warunkach klienta     163

Ścieżka 8. Propozycje markowe
Co sprawia, że klienci się angażują     184

Ścieżka 9. Sieci rynkowe
Siła sieci i społeczności konsumenckich     202

CZĘŚĆ CZWARTA. RADYKALNE POMYSŁY, PRAKTYCZNE DZIAŁANIA

Ścieżka 10. Energia dla pracowników
Jak stworzyć najlepsze miejsce pracy     219

Ścieżka 11. Inspiracja zmian
Wprowadzanie i utrwalanie zmian     240

Ścieżka 12. Osiąganie pożądanych wyników
Jak osiągać wyniki - teraz i w przyszłości     260

LABORATORIUM GENIUSZA
Skan biznesu     285
Więcej o geniuszu


Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.