Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe.
Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję.
Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.:
• jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę,
• jak mierzyć oglądalność witryny,
• jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci,
• jak zarabiać na sprzedaży online,
• jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie,
• na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę.
Książka będzie przydatna przedsiębiorcom, pracownikom zajmującym się marketingiem i promocją, blogerom, osobom prowadzącym fora lub tematyczne serwisy internetowe oraz wszystkim tym, którzy chcą zacząć zarabiać przez internet.
Spis treści:
1. Jak założyć serwis internetowy lub stronę i ile to kosztuje 11
Wybór i zakup domeny 12
Jakiego hostingu potrzebuje strona firmowa 14
Co to jest CMS 15
Jak zaprojektować własną witrynę 17
Jak stworzyć witrynę przyjazną urządzeniom mobilnym 20
2. Strona przedsiębiorstwa a portal sprzedażowy 26
Co powinno się znaleźć na internetowej wizytówce firmy 27
Co to jest newsletter 29
Co to jest blog firmowy i jak go pisać 30
3. Jak mierzyć oglądalność witryny i co wiadomo o jej użytkownikach 32
Jak mierzy się oglądalność strony internetowej 32
Co można wyczytać ze wskaźników popularności strony 36
Jakie są źródła ruchu na stronie internetowej 37
Dla kogo Google Analytics 39
Dla kogo gemiusTraffic 40
Jak korzystać z systemu statystyk Google Analytics 41
Jak przeprowadzić badania jakościowe użytkowników 42
4. SEO i SEM, czyli jak być widocznym w wyszukiwarce Google 46
Na czym polega marketing w wyszukiwarkach 46
Dlaczego Google 48
Czym jest pozycjonowanie strony internetowej 52
Czym jest Page Authority 55
Jak pozyskiwać linki dla strony internetowej 56
Jak zbudować stronę przyjazną wyszukiwarce 59
Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO witryny internetowej 64
Jak pisać tekst, by dobrze pozycjonował się w Google 65
Czym jest black hat SEO 65
Jak wybrać firmę świadczącą usługi pozycjonowania 67
Czy warto reklamować się w Google 70
Jak badać skuteczność działań reklamowych w Google 74
Jak optymalizować kampanię w Google Adwords 75
5. Jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep 77
Do jakich odbiorców można dotrzeć w internecie 77
Jakie są metody promocji w sieci i które z nich wybrać 78
Czym jest marketing szeptany 83
Jak wykorzystać potencjał urządzeń mobilnych 87
W jakich katalogach i wyszukiwarkach firm warto być obecnym 90
Jak zorganizować konkurs w internecie 90
Czy promować firmę za pomocą bloga eksperckiego 91
Jak prowadzić internetowe centrum prasowe 93
Czy w portalu trzeba oddzielać treści reklamowe od redakcyjnych 98
Jak współpracować z agencją, której firma zleca promocję w internecie 99
6. Jak efektywnie reklamować się w sieci 103
Jakie są zalety reklamy internetowej 103
Jakie są rodzaje reklam internetowych 105
Jakie są modele emisji reklam internetowych 105
Jak mierzy się skuteczność reklam internetowych 107
Jak efektywność kampanii mierzą wydawcy 108
Jakie są formy reklamy display 108
Jak rozesłać skuteczny mailing reklamowy 114
Jak działa marketing efektywnościowy 117
Które formy reklamy internetowej są najskuteczniejsze 117
Jakie możliwości daje remarketing 121
Czy warto kupować reklamę wideo 122
Jak się kupuje reklamę w internecie 124
Na jakie praktyki portali internetowych powinni uważać reklamodawcy 128
Jak rozwija się rynek reklamy internetowej 131
7. Promocja firmy w mediach społecznościowych 133
Na czym polega siła mediów społecznościowych 133
W jakich portalach społecznościowych warto być obecnym 134
Jak założyć profil firmy na Facebooku i pozyskać fanów 135
Z jakimi zagrożeniami musimy się liczyć, utrzymując konto w portalu społecznościowym 139
8. Jak zarabiać na sprzedaży online 141
Co trzeba zrobić, aby uruchomić sklep internetowy 141
Jak zadbać o użyteczność sklepu internetowego 144
Jakie rodzaje płatności internetowych powinien udostępniać e-sklep 152
Jakie metody dostawy produktów powinny być dostępne w sklepie internetowym 153
Jak monitorować statystyki sprzedaży 153
Jak zwiększać konwersję w sklepie internetowym 154
Jak promować sklep internetowy 157
Jak reklamować się w porównywarkach cen 158
Jak wykorzystać newsletter do promocji sprzedaży 158
Czy warto sprzedawać produkty przez Allegro 160
Jak rozwija się handel internetowy w Polsce 162
9. Sprzedaż produktów i usług finansowych sposobem na zarabianie w internecie 165
Jak działa firma zajmująca się pośrednictwem finansowym online 165
Na sprzedaży jakich produktów finansowych zarabia się najwięcej 166
Dlaczego klienci kupują u pośredników 169
Masz własną stronę WWW? Możesz zarabiać na e-finansach! 171
10. Jak sprawdzić oglądalność innych witryn 174
Co pokazuje megapanel PBI/GEMIUS 174
Jak inaczej niż przez megapanel sprawdzić oglądalność witryny 179
11. Prawo a biznes w internecie - na co należy zwrócić szczególną uwagę 186
Jak założyć firmę działającą w internecie 186
Jakie są wymogi dotyczące ochrony danych osobowych użytkowników witryny 191
Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego 195
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.