księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Komunikacja wewnętrzna krok po kroku         Wolters Kluwer          126.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Bili Ouirke pokazuje, w jaki sposób firmy mogą posłużyć się komunikacją wewnętrzną, żeby osiągnąć przewagę konkurencyjną, poprawić jakość usług czy obsługę klienta, wprowadzić innowacje oraz efektywniej zarządzać zmianami.

Przedstawia też przyczyny i skutki wyboru różnych modeli komunikacji wewnętrznej. Wyjaśnia, dlaczego biznes potrzebuje lepszej komunikacji i w jaki sposób organizacje powinny zarządzać komunikacją dla uzyskania najlepszych rezultatów. Książka zawiera wiele praktycznych porad i przykładów.

Komunikacja wewnętrzna krok po kroku powstała na podstawie rozległego międzynarodowego doświadczenia jednego z najbardziej uznanych autorytetów w dziedzinie komunikacji wewnętrznej. Jest to wydanie poprawione, obejmujące problematykę wpływu, jaki wywierają na proces komunikacyjny nowe technologie, regulacje prawne, globalizacja i zmieniające się relacje między pracownikami a pracodawcami.

Bili Ouirke jest jednym z wiodących autorytetów w dziedzinie komunikacji wewnętrznej i zarządzania zmianą. Pełni funkcję dyrektora zarządzającego w Synopsis - międzynarodowej firmie konsultingowej, która pomaga organizacjom w realizacji ich strategii biznesowych poprzez komunikację z pracownikami. Wygłasza wykłady na całym świecie, jest także autorem licznych prac z zakresu komunikacji wewnętrznej, w tym Communicating Corporate Change.

Rozdziały:

Część I. Aby komunikacja stała się działaniem
Rozdział 1. Wyciąganie większych korzyści z komunikacji wewnętrznej
Rozdział 2. Przekładanie strategii na działanie
Rozdział 3. Globalizacja i restrukturyzacja

Część II. Kierowanie zmianami
Rozdział 4. Kierowanie zaangażowaniem
Rozdział 5. Wdrażanie zmian
Rozdział 6. Angażowanie pracowników poprzez kontakt bezpośredni
Rozdział 7. Komunikacja w projektach i inicjatywach

Część III. Zbieranie wszystkiego w całość
Rozdział 8. Planowanie komunikacji i zarządzanie nią
Rozdział 9. Przemyślenie roli komunikacji wewnętrznej
Rozdział 10. Pomiar oddziaływania


Komunikacja wewnętrzna krok po kroku

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.