księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku         Wolters Kluwer          69.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Wraz z charakterystyczną dla współczesnych rynków dynamizacją zjawisk gospodarczych następuje przewartościowanie skuteczności poszczególnych instrumentów komunikowania. Obserwowane już od pewnego czasu tendencje do zmniejszania się skuteczności tradycyjnych działań komunikacyjnych ulegają intensyfikacji wraz z pojawianiem się nowych mediów oraz przynależnych im innowacyjnych form komunikowania się z otoczeniem, wymuszając na nadawcach komunikatów marketingowych poszukiwanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technik w tym zakresie.

Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikacje nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia.

Publikacja adresowana jest zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I. NOWE NARZĘDZIA I TECHNIKI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Rozdział 1. Problemy z kategoryzacją nowych instrumentów komunikacyjnych
Rozdział 2. Instrumenty oparte na innowacyjnym wykorzystaniu tradycyjnych kanałów komunikacji
2.1. Shockvertising
2.2. Product placement
2.3. Ambient media i experiential marketing
2.4. Marketing szeptany
Rozdział 3. Instrumenty oparte na modelu komunikacji hipermedialnej
3.1. Instrumenty komunikacyjne w środowisku WWW
3.2. Instrumenty komunikacyjne w środowisku Web 2.0
3.3. Instrumenty marketingu bezpośredniego w hipermediach.

CZĘŚĆ II. ZASTOSOWANIE NOWYCH NARZĘDZI I TECHNIK KOMUNIKACYJNYCH W PRAKTYCE WYBRANYCH ORGANIZACJI NON PROFIT
Rozdział 4. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej w kampaniach społecznych
4.1. Wprowadzenie
4.2. Product placement
4.3. Shockvertising
4.4. Ambient media
4.5. Marketing doświadczeń (expeńential marketing)
4.6. Korporacyjne i produktowe strony WWW
4.7. Reklama na zewnętrznych stronach WWW
4.8. Web 2.0 - portale społecznościowe, fora, czaty, błogi i mikroblogi
4.9. Wykorzystanie komunikacji nieformalnej w Internecie - marketing szeptany i wirusowy
4.10. Advertainment
4.11. Marketing bezpośredni w Internecie
4.12. Podsumowanie
Rozdział 5. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w polityce
5.1. Wprowadzenie
5.2. Strona internetowa
5.3. Wortale polityczne
5.4. Portale społecznościowe (typu Facebook, Nasza-klasa, Twitter)
5.5. Platformy dyskusyjne (newsgroups, fora, czaty, komunikatory)
5.6. Interaktywne sondaże
5.7. Błogi
5.8. Wideoblogi i telewizja internetowa
5.9. Gry komputerowe
5.10. Ambient media
5.11. Podsumowanie
Rozdział 6. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w administracji publicznej
6.1. Wprowadzenie
6.2. Stan obecny i zagrożenia
6.3. E-administracja
6.4. Samorządowe witryny internetowe
6.5. Intranet
6.6. Marketing szeptany w administracji publicznej
6.7. Poczta elektroniczna i komunikatory
6.8. Wirtualne społeczności lokalne
6.9. Projekty nowoczesnych technik komunikacji w administracji publicznej
6.10. Etyka komunikacji internetowej
6.11. Podsumowanie
Rozdział 7. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w publicznej służbie zdrowia
7.1. Wprowadzenie
7.2. Aktualny stan komunikacji marketingowej na rynku usług zdrowotnych
7.3. Nowe techniki komunikacji wykorzystywane w publicznej służbie zdrowia
7.4. Podsumowanie


Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.