księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Outsourcing krok po kroku dla menedżerów         Wolters Kluwer          59.00zł   47.20zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

W książce wyjaśniono jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka kadry zarządzającej, dzieli się doświadczeniem swoich klientów, przekazuje rady ekspertów oraz analizuje sukcesy różnych organizacji związane z outsourcingiem.

Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na następujące pytania:
• Jak wybrać najlepszego usługodawcę, który pomoże firmie osiągnąć jej cele związane z outsourcingiem?
• Jakie przeszkody trzeba pokonać w trakcie wprowadzania outsourcingu?
• Jakie nowe umiejętności będą potrzebne przy zarządzaniu outsourcingiem?
• Jak zwiększyć kontrolę nad projektem i zaufanie pracowników do nowego rozwiązania?
• Co zrobić, aby outsourcing rzeczywiście zaspokoił potrzeby firmy?

Książka pozwoli wszystkim, którzy chcą zaplanować i z powodzeniem wprowadzić outsourcing w swojej firmie, świadomie podejmować strategiczne decyzje dotyczące tego procesu.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. PODSTAWY  19
1. Witamy w świecie outsourcingu  25
2. Najnowsze wyniki badań na temat outsourcingu i jego wpływu na firmę  41

CZĘŚĆ II. KORZYS´CI I BARIERY  55
3. Analiza poziomu ryzyka i korzyści  59
4. Określenie produktów i usług do pozyskania poprzez outsourcing  81
5. Kluczowe czynniki sukcesu w procesie wyboru dostawcy usług lub produktów  99
6. Plan przekazania dostawcy zleconych zadań  119

CZĘŚĆ III. ZAANGAZ˙OWANIE NA RZECZ ODNIESIENIA SUKCESU  139
7. Budowanie zespołu  143
8. Potrzeba nowych umiejętności  159
9. Kluczowe czynniki sukcesu dla menedżerów  181
10. Przeszkody w realizacji programu outsourcingu i metody ich przezwyciężania  199
11. Pokonywanie barier kulturowych i językowych  215

CZĘŚĆ IV. UTRZYMANIE RÓWNOWAGI  231
12. Równoważenie potrzeb  235
13. Zarządzanie zakończeniem programu outsourcingu  247

CZĘŚĆ V. BEZ NIESPODZIANEK  265
14. Czynniki sukcesu outsourcingu  269
15. Zasoby konieczne do odniesienia sukcesu  281

ZAŁĄCZNIK. Wpływ outsourcingu na zmiany wydajności według danych amerykańskiego Biura Statystyki Pracy (Bureau of Labor Statistic, BLS)


Outsourcing krok po kroku dla menedżerów

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.