księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Strategia Wprowadzenie do teorii gier         Wolters Kluwer          69.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Strategia to nowoczesny podręcznik do teorii gier, niezbędny każdemu studentowi ekonomii, metod ilościowych, zarządzania czy stosunków międzynarodowych. Dzięki połączeniu formalnej analizy z przystępnym językiem ułatwia zrozumienie zjawisk rynkowych oraz ludzkich zachowań w sytuacjach strategicznych. Uczy także logicznego myślenia i rozwija intuicję.

W książce czytelnik znajdzie: przykłady zastosowania teorii gier w organizacji rynków, handlu, negocjacjach oraz polityce, wiele interesujących przykładów zachowań strategicznych związanych z zawieraniem, realizacją, a także łamaniem kontraktów, zadania pozwalające utrwalić przedstawiony materia), wyjaśnienie matematycznych podstaw najważniejszych pojęć teorii gier.

Rozdziały:
1. Wprowadzenie

Część I. Reprezentacje gier i podstawowe założenia
2. Postać ekstensywna
3. Strategie i postać normalna
4. Oceny zachowań, strategie mieszane i oczekiwane wypłaty
5. Ogólne założenia i metodologia

Część II. Analiza zachowań w warunkach statycznych
6. Dominacja i najlepsza odpowiedź
7. Racjonalizowalność i iterowana eliminacja strategii dominowanych
8. Lokalizacja i partnerstwo
9. Równowaga Nasha
10. Oligopol, cła, zbrodnia i głosowanie
11. Równowaga Nasha w strategiach mieszanych
12. Gry ściśle konkurencyjne i strategie bezpieczeństwa
13. Kontrakt, jego realizacja i prawo w ujęciu statycznym

Część III. Analiza zachowań w warunkach dynamicznych
14. Szczegóły postaci ekstensywnej
15. Indukcja wsteczna i równowagi doskonałe
16. Tematy z organizacji rynku
17. Gry towarzyskie
18. Problemy przetargu
19. Analiza prostych gier przetargu
20. Gry ze wspólnymi decyzjami; równowaga negocjacyjna
21. Nieweryfikowalne inwestycje, opcje, własność i rezygnacja z umowy
22. Gry powtarzane i reputacja
23. Ciche porozumienia, umowy handlowe i dobra opinia

Część IV. Informacja
24. Zdarzenia losowe i niekompletna informacja
25. Ryzyko i bodźce przy zawieraniu kontraktów
26. Bayesowska równowaga Nasha i racjonalizowalność
27. Handel przy niekompletnej informacji
28. Doskonała równowaga bayesowska
29. Sygnały na rynku pracy i problem reputacji

Dodatki
A. Przegląd pojęć matematycznych
B. Matematyka racjonalizowalności i istnienie równowagi Nasha


Strategia Wprowadzenie do teorii gier

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.